Unohtuiko salasana?
Teenused ettevõtetele

Outsourcingu teenused

Outsourcingu teenused aitavad ettevõtetel rohkem oma põhitegevusele keskenduda

Kaasaegsed ettevõtted keskenduvad oma põhitegevusaladele. Outsourcingu eesmärgiks on tõhustada inimressursside juhtimist, kindlustada ettevõttele pädev personal ning võimaldada võtmeisikutel firma põhitegevusele keskenduda. Teenuseid on mõistlik sisse osta seoses tulevikuinvesteeringutega või probleemsetes olukordades, kui teenusepakkuja suudab firmas toimuvate muudatustega kiiremini ja efektiivsemalt toime tulla.

StaffPointilt võite tellida paljude erinevate tööprotsesside korraldamist, kas siis kogu vastava protsessi ulatuses või osaliselt. Paneme ühiselt paika, kuidas antud töölõiku oleks parem korraldada. Piisab, kui annate meile teada, mida ja mis ajaks on vaja teha ja me hoolitseme juba ise töötajate leidmise, personalijuhtimise ja igapäevase tagasiside eest. Outsourcing on koostöö partneriga, mitte allhange. Outsourcing pole ka lihtsalt ühekordne tegevus, vaid pigem on tegemist pideva protsessiga, mille käigus võib tihtipeale esineda töötajate üleminekut ühest organisatsioonist teise. Usume, et rahulolevad töötajad pakuvad parimat ja kvaliteetsemat teenust ka oma klientidele. Hea töökorraldus on väga oluline kogu personalile.

Võime hallata teie firma sisseostetud teenuseid, näiteks teie ettevõtte klienditeenindust, assistentide ja vastuvõtuteenust, personalijuhtimist või haldusfunktsioone (back office). Kas siis pidevalt või osalise ajaga — nagu teile parasjagu sobib.

Valides StaffPointi oma koostööpartneriks, pakume teie firmale järgmisi lisaväärtusi:

  • Paindlikum ja efektiivsem töökorraldus
  • Võimalus keskenduda rohkem oma põhitegevusalale
  • Kapitali vabanemine
  • Ligipääs kõige uuematele tehnoloogiatele
  • Toetav nõustamisteenus outsourcingu rakendamiseks

Outsourcingu teenused põhinevad alati klientide vajadustel ja seepärast tuleb igale juhtumile individuaalselt läheneda. Võtke meiega ühendust ja me kaardistame teie ettevõtte olukorra.